קיום פגישה בבית הלקוח נוכח משבר נגיף הקורונה
עובדות המקרה:
בתקופת מצב החירום מבקשת עורכת הדין הפונה לתת שירות בבית הלקוח, בפרט כאשר מדובר בלקוח קשיש או בעל מוגבלות.
עמדת ועדת האתיקה:
בהתאם להוראות סעיף 3(ב) לכללי לשכת עורכי הדין (אתיקה מקצועית), התשמ"ו-1986, ניתן לקיים פגישה שלא במשרדו של עורך הדין ככל שהדבר נדרש ובדרך שתבטיח את פרטיות השיחה ואת כבוד המקצוע.
לפיכך, נוכח משבר נגיף הקורונה אין מניעה לקיום פגישה כאמור בבית הלקוח, בפרט כאשר מדובר באדם קשיש או בעל מוגבלות, וזאת ככל שאין בכך כדי להפר את ההגבלות המשתנות מעת לעת בתקנות שעת החירום.