החלטת ממשלה (27.12.2020) – סגר שלישי

בהתאם להחלטת הממשלה שלשום, הממשלה אישרה (במשאל טלפוני) הבוקר (ו׳) את התקנות הבאות (יהיו בתוקף למשך 14 ימים מיום ראשון 27.12.20 בשעה 17.00, עד ליום 9 בינואר 2021):

1. קביעת הגבלות על יציאה ממקום המגורים מעבר ל 1,000 מטר, למעט חריגים כמו: יציאה להתחסן, טיפול רפואי או סוציאלי, הפגנה, הליך משפטי, יציאה לצורך פעילות ספורט (שלא בדרך של הגעה למקום בכלי רכב), העברת קטין בין הוריו הפרודים, יציאה למקום עבודה או למסגרת חינוכית שפעילותה מותרת, יציאה לצורך השתתפות בהלוויה, בחתונה או בברית (בכפוף למגבלת ההתקהלות).

קנס על הפרה: 500 ₪.

2. איסור יציאה ממקום המגורים לצורך שהייה במקום מגורים של אדם אחר.

3. סגירה של מקומות ציבוריים ועסקיים למעט חנויות חיוניות: מזון, היגיינה, אופטיקה, בית מרקחת, מוצרי חשמל ומוצרים הדרושים לתיקונים חיוניים בבית.

4. סגירה של יחידות אירוח וצימרים, גן חיות, ספארי שמורת טבע, גנים לאומיים, אתרים לאומיים ואתרי הנצחה; מקום למתן טיפול שאינו רפואי, לרבות מספרה ומקום למתן טיפולי יופי וקוסמטיקה; מקום למתן טיפול רפואה משלימה; דרייב אין לצפיה בסרטים; קניון או שוק קמעונאי ומוזאון, וכן ביטול האפשרות לפתיחת בית אוכל בדרך של איסוף עצמי.

5. בנוגע למקום המשמש לאימוני ספורט – תתאפשר הפעלה של מקום המשמש לאימון או תחרות של ספורטאי מקצועי בלבד.

6. ביטול האפשרות לקיים שיעורי נהיגה מעשיים ואיסור על ארגון או השתתפות בטיול מאורגן.

חינוך:

* לימודים כרגיל בגילאי 0-6 ובכיתות א-ד ו יא-יב.

* לא יקוימו לימודים מכיתה ה' ועד י'.

* תיאסר פעילות בשטח פתוח, יאסרו לימודים מעשיים במוסד להשכלה או הכשרה מקצועית לבגירים, לימודים בכיתות י"ג ו-י"ד שהם לימודי המשך ללימודים בתיכון המיועד לנוער נושר או בסיכון, ופעילות של תנועות נוער.

* תמשיך להתקיים פעילות לתלמידים בחינוך המיוחד ולנוער נושר ונוער בסיכון, וכן פנימיות, לימודים בכיתות עולים וגישה למוסד להשכלה או הכשרה מקצועית לבגירים לצורך למידה מקוונת ממנו לתלמידים הזקוקים לכך.

* ייאסר קיום טיולים.

כמו כן, ועדת השרים לקורונה קבעה הבוקר (ו’) כי מיום 27 בדצמבר 2020 בשעה 17:00 עד יום 9 בינואר 2021 מקומות העבודה המעסיקים מעל 10 עובדים לא יוכלו לאפשר שהייה בו זמנית של עובדים בשיעור שעולה על 50% ממצבת העובדים במקום העבודה, או 10 עובדים, לפי הגבוה מביניהם, למעט חריגים אלה: מקומות עבודה המספקים שירותים חיוניים, מפעלים למתן שירותים קיומיים, מפעלים בעלי היתר מיוחד להעסקת עובד בשעות המנוחה ומקומות עבודה שעוסקים בעבודות בינוי או תשתית, תעשייה ביטחונית ומפעלים תומכי ביטחון (שלגביהם יחולו מגבלות אחרות). מעבר למגבלה האמורה, יידרש המעסיק להמשיך לעמוד בתנאי התו הסגול.

בנוסף, ועדת השרים לקורונה אישרה את הצעת ההחלטה של משרד הבריאות לביטול ההכרזה על אילת וים המלח כאיים ירוקים. ביטול ההכרזה ייכנס לתוקף ביום שני, 28.12.20.

התחברות למערכת
מס׳ רשיון לא תואם
האתר החדש של ועד מחוז תל אביב כבר כאן! אם אתם נתקלים בבעיה במהלך הגלישה, אנא צרו קשר במייל support@talpress.co.il