מחיקת תיעוד השירות המשפטי שניתן ללקוח לבקשת יורשיו

מחיקת תיעוד השירות המשפטי שניתן ללקוח לבקשת יורשיו עובדות המקרה: עורך הדין הפונה סיפק שירות משפטי ללקוח שלימים נפטר, ועתה פנתה למשרד רעייתו וביקשה להעביר לידיה את מלוא החומר שבידי המשרד בנוגע לבעלה המנוח, ובמקביל לא להותיר במשרד כל תיעוד לתיקים ולמחוק את כל הקבצים הרלוונטיים, למעט תיעוד ששמירתו מתחייבת מהוראות הדין. עורך הדין הפונה […]

ביעור תיקים סגורים לאחר פנייה ללקוחות בדוא"ל

ביעור תיקים סגורים לאחר פנייה ללקוחות בדוא"ל עובדות המקרה: עורכת הדין הפונה מעוניינת לבער עשרות תיקים סגורים של לקוחות שנשמרו בארכיב, ונוכח ההוצאה הכספית הכרוכה במשלוח מכתבים בדואר רשום ללקוחותיה כמתחייב מהכללים היא מבקשת לדעת אם ניתן להסתפק בשליחת דוא"ל, ורק במקרה בו לא יתקבל אישור מסירה וקריאה – יישלח מכתב בדואר רשום. עמדת ועדת […]

השבת תיקי לקוחות מיד עם סיום הטיפול המשפטי

השבת תיקי לקוחות מיד עם סיום הטיפול המשפטי עובדות המקרה: עורכת הדין הפונה מבקשת לדעת אם היא רשאית להשיב את תיקי לקוחותיה לידיהם מיד עם סיום הטיפול המשפטי בעניינם תוך החתמתם על אישור מתאים בגין כך, וזאת על מנת שלא תיאלץ לשמור בידיה את מסמכיהם ולממן אחזקתם בארכיב. עמדת ועדת האתיקה: ועדת האתיקה הבהירה כי […]

התחברות למערכת
מס׳ רשיון לא תואם
האתר החדש של ועד מחוז תל אביב כבר כאן! אם אתם נתקלים בבעיה במהלך הגלישה, אנא צרו קשר במייל support@talpress.co.il