המצאת מסמכי התיק ללקוח בניגוד לעמדת הלקוח המשותף

המצאת מסמכי התיק ללקוח בניגוד לעמדת הלקוח המשותף עובדות המקרה: עורך הדין הפונה טיפל לפני כחמש שנים בהליך העברה ללא תמורה של דירה מבני זוג לארבעת ילדיה של אחת מבנותיהם וייצג לצורך כך את כל הצדדים לעסקה. ההעברה דווחה לרשויות המס והנכס הועבר על שם הנכדים בלשכת רישום המקרקעין, כאשר העתקים מכלל מסמכי העסקה נמסרו […]

זכות העיכבון אל מול חובת הנאמנות ללקוח 

זכות העיכבון אל מול חובת הנאמנות ללקוח עובדות המקרה: עורך הדין הפונה ייצג לקוח בהליך פלילי עד שזה האחרון החליף ייצוג עובר לדיון הטיעונים לעונש בעניינו. בתוך כך לא העביר הלקוח את שכר הטרחה כמתחייב מהסכם הייצוג, ועל כן מבקש עורך הדין הפונה לדעת אם באפשרותו לעכב את העברת התיק המשפטי לעורך הדין המחליף בכפוף […]

חילופי מסרונים בטלפון הנייד כחלק מתיק הלקוח

חילופי מסרונים בטלפון הנייד כחלק מתיק הלקוח עובדות המקרה: עורך הדין הפונה מבקש לדעת האם התכתבות באמצעות מסרונים בטלפון הנייד בינו לבין עובדי מדינה בקשר עם עניינו של הלקוח, היא מסמך השייך ללקוח ושאותו הוא רשאי לקבל מעורך הדין, או שמא מדובר בהתכתבות הדומה לשיחות טלפון או לפגישות, שלגביהן אין הלקוח רשאי לדרוש תמליל או הקלטה, אלא די בכך […]

התחברות למערכת
מס׳ רשיון לא תואם
האתר החדש של ועד מחוז תל אביב כבר כאן! אם אתם נתקלים בבעיה במהלך הגלישה, אנא צרו קשר במייל support@talpress.co.il