פרסום מודעות שיווקיות וסרטוני פרסומת
פרסום מודעות שיווקיות וסרטוני פרסומת עובדות המקרה: עורך הדין הפונה מבקש את הכוונת הוועדה באשר למספר פעולות שיווקיות שברצונו לנקוט – פרסום מודעה במדריך טלפונים עסקי אשר תכלול תמונה שלו וכן מספר טלפון מקשר מטעם המדריך שיפנה את המתקשר לטלפון הנייד שלו; פרסום היותו מגשר ובורר מוסמך על גבי נייר המכתבים המשרדי; פרסום תמונות או […]
שימוש בבאנר פרסומי באתרים וברשתות חברתיות
שימוש בבאנר פרסומי באתרים וברשתות חברתיות עובדות המקרה: עורכת הדין הפונה ביקשה לדעת אם באפשרותה לפרסם עצמה באמצעות באנר ברשתות החברתיות ובאתרי חדשות שונים. עמדת ועדת האתיקה: ועדת האתיקה הבהירה כי אין כל מניעה אתית בשימוש בבאנר פרסומי העומד בכללי הפרסומת, לרבות בנוגע לכך שאין המדובר בפרסומת קופצת (Pop Up) כאמור בסעיף 3(א)(5)(ד) לכללי לשכת […]
פרסום סרטונים וכתבות תדמית
פרסום סרטונים וכתבות תדמית עובדות המקרה: עורך הדין הפונה ביקש לדעת אם באפשרותו להעלות לאתר המשרד שלו ול-YouTube סרטון אנימציה המסביר על הליכים לרכישת דירה, וכן האם מותר לו לממן כתבת תדמית באתר YNET אשר תעסוק בתיקים בהם טיפל ובשירותים שהוא מציע פרו-בונו ואשר תפורסם בעמוד הראשי ולא תחת מדור משפט, תוך הצגת קישור לאתר […]