פרסום סמל לוגו כקישור למאמר עיתונאי באתר האינטרנט המשרדי
עובדות המקרה:
עורכת הדין הפונה מבקשת לברר אם פרסום שורת סמלי לוגו של אתרי תקשורת באתר האינטרנט המשרדי כקישורים והפניות למאמרים בעיתונות שנכתבו על המשרד עולה בקנה אחד עם כללי הפרסומת.
עמדת ועדת האתיקה:
ועדת האתיקה הבהירה כי בהתאם לסעיף 3(ה) לכללי לשכת עורכי הדין (פרסומת), התשס"א-2001, בפרסום באינטרנט ניתן להוסיף קישורים (LINK) לאתרים של עורכי דין או ארגוני עורכי דין או אתרים מקצועיים משפטיים בלבד.